reklama

Majstrovstvá sveta v hokeji a pseudofanúšik!

Bohužiaľ, uz len nadpis hovorí o polovici slovenského národa. Príde mi dosť smutné že viete fandiť len keď vyhrávame, v iných prípadoch to je len kritika. A tá je neznesiteľná! Nechápem ako ste mohli stáť s tou falošnou tvárou na námestí a vítať našich, keď o rok nato si ich beriete len do huby! Takto sa staviate aj ku kamarátom?? Ste s nimi len keď prežívajú úspech? Tiež sa im staviate chrbtom a ohovárate keď zažívajú ťažšie chvíle?

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Ale naspäť k hokeju a celkovo k športu. Nikdy nepochopím ako sa niekto môže vyhlásiť za fanúšika, písať si statusy na sociálnych sieťach a nadávať na Slovenskú reprezentáciu. Poviem vám to takto: Nie, nie ste fanúšikovia a neviete čo je to láska k hokeju a celkovo k športu. Poviem vám jeden príbeh, včera som si sadla do jedného podniku a sledovala tam hokej. Ako jediná som stála pri slovenskej hymne s rukou na srdci, ale to je nepodstatné. Bol tam jeden pán, ktorý vo mne vyvolával pocity hnevu a moje ruky sa nekontrolovatelne zovierali do pästí! Jeho slova mi je až normálne hanbou písať, ale aby ste boli v obraze znelo takto: "Naši určite prehraju s Rusmi a môžu ísť domov. Ako môžu prehrať s Lotysmi a Rakusanmi? Zasluzime si ísť domov. Hanba slovenskému hokeju." Nedalo sa mi neozvať a nevynadať mu. Netrvalo dlho a pridala sa ku mne aj čašníčka, že ak sa mu nepáči tak tam sú dvere. To že počas prvej tretiny uz hodnotil našich pozitívnejšie nemusím ani písať, veď sme neinkasovali tak nemal dôvod. Aké úbohé. Ide o to že i keď sme nakoniec prehrali s tými Rusmi, neznamená to ze musíme kritizovať. Navyše šanca tam este stále je a ja verím že ju využijeme. Verím našim chlapcom, zaslúžia si našu podporu! Nie sme Rusko kde ja našou povinnosťou vyhrávať každé majstrovstvá, kde prehra sa berie ako neúspech a hanba. My sme hokejová krajina, ktorá sa teší cez celé majstrovstvá. Krajina, ktorá sa teší z úspechov a neberie ich ako samozrejmosť alebo nebodaj povinnosť. Krajina,ktorá sa spája cez majstrovstvá. Krajina,ktorej srdce bije pre hokej. Teda aspoň niektorým! No mne bije a aj vždy bude!!! Chlapci máte moju podporu!!! Ste najlepši a je na vás vidieť snaha. Viete vyjadriť svoje emócie a to sa mi na vás páči. Stále ste pre mňa zlatí chlapci a verím že raz sa vám podarí to znovu zopakovať!! Do vtedy ale aj potom budem fandiť! V dobrom aj v zlom, lebo som fanynka! Hrdá fanynka slovenskej hokejovej reprezentácie.

Bronislava Gregušová

Bronislava Gregušová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko, čo sme, je výsledkom našich myšlienok! Buddha Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu